Skip to main content

Valg af knopper

  • klaus
  • klaus
  • Posts: 442
  • Thanks:
  • Karma:
18 år 3 måneder siden #1 af klaus
Valg af knopper blev oprettet af klaus
Kan ikke beslutte mig for om jeg skal vælge S12 eller Baja til denne dynge.. Forslag modtages gerne **

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • klaus
  • klaus
  • Posts: 442
  • Thanks:
  • Karma:
18 år 3 måneder siden #2 af klaus
Besvaret af klaus på emne Valg af knopper
Kan ikke beslutte mig for om jeg skal vælge S12 eller Baja til denne dynge..
Forslag modtages gerne **

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

18 år 3 måneder siden #3 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne Valg af knopper
Da det ser ud til at den ville gøre sig godt i sand ville jeg gå en helt anden vej og montere et skovldæk i størrelsen 190/50 16" eller er det 17"? Og foran bare et billigt cykeldæk for at mindske vindmodstanden. Med den rette gearing skulle det betyde at du er klar til Le Touquet næste år og så skærme ham på den fireblade der kørte 230 i år:WoW: Grus&Blod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

18 år 3 måneder siden #4 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne Valg af knopper
Ja eller også skal man bare smide de knopper på der er nærmest. En gammel stoneking er der ikke noget i vejen med. Grus&Blod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

18 år 3 måneder siden #5 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Valg af knopper
Fedest Hondalover - endnu en KultOffroadfraktion har set dagens lys!! Så meget attitude - for så få midler skal man lede længe efter:Matrix: :Matrix: Iskoldt Grus - hjerteBlod - gammelt Jern! Jeg får de vildeste ideer -Udkneppet XT - vinkelsliber - svejseøjne - dørkplade - neon - sæd (uden sand!) - .... - tilbage om lidt - skal lige :)røre lidt ved mig selv:s Pusher

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

18 år 3 måneder siden #6 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Valg af knopper
- og Klaus - du leger med ilden! - hvis du fortsætter med at bremse med 2 fingre som på "knoldhopperen", istedet for de obligatoriske 4, der forventes i sådanne shopperkredse, så ender det nok med at du må aflevere rygmærket, fake et toiletbesøg og satse på at vinduet ikke binder!! :[ Pusher

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.261 sekunder
Leveret af Kunena Forum