Skip to main content

Xenon lys

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #1 af Sniger
Xenon lys blev oprettet af Sniger
Xenon lys er nomal ret dyrt 995,- for et kit, men det er lige faldet med ca.50% så vejledende på H7 er 495,- og på H4 er 495,- eller 695,- alt efter om man skal ha xenon både på nær og fjernlys. Nu er det så at det bliver interessant, jeg er ved at lave en ordre på disse kit hos en forhandler, vi er 10 personer der skal ha, nogle to sæt andre et sæt - jo flere jo større rabat vi snakker 25-30 % så et sæt kommer ned under 400,- eller 556,- alt efter hvad man skal bruge. Så er der nogle der skal ha noget med så er det nu, jeg bestiller mandag d. 4 Oktober. Alt bestilling foregår kun på tlf. 21621862. Sniger.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #2 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Xenon lys
Xenon lys er nomal ret dyrt 995,- for et kit, men det er lige faldet med ca.50% så vejledende på H7 er 495,- og på H4 er 495,- eller 695,- alt efter om man skal ha xenon både på nær og fjernlys.

Nu er det så at det bliver interessant, jeg er ved at lave en ordre på disse kit hos en forhandler, vi er 10 personer der skal ha, nogle to sæt andre et sæt - jo flere jo større rabat vi snakker 25-30 % så et sæt kommer ned under 400,- eller 556,- alt efter hvad man skal bruge.

Så er der nogle der skal ha noget med så er det nu, jeg bestiller mandag d. 4 Oktober.
Alt bestilling foregår kun på tlf. 21621862.
Sniger.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #3 af MartinfraÅrhus
Besvaret af MartinfraÅrhus på emne Xenon lys
Hej John. Skal man have ny stator på EXC'eren for at kunne drive sådan et kit? Vi ses, Martin.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sniger
  • Sniger
  • Posts: 615
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #4 af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Xenon lys
Pærerne har et forbrug på ca.35 watt hvor en almindelig pære har forbrug på 55/65 watt Sniger.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 11 måneder siden #5 af
Besvaret af på emne Xenon lys
Hvis prisen er faldet 100% må jeg hellere bestille 1253 stk:) Martin - din EXC skal have et statorkit(stator og ensretter/laderelæ). Den kører med AC til lyset, mens xenon kræver DC. Desuden kræver xenon en del effekt til "opstart", mere end EXC leverer i tomgang, så et DC-"mod" er ikke nok, der skal et nyt kit til. Det koster vist cirka 1000 kr.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #6 af MartinfraÅrhus
Besvaret af MartinfraÅrhus på emne Xenon lys
@ Jesper: Kan man ikke nøjes med at sætte en ensretter på, og så bare lige fyre lidt op under kedlerne for at få pæren igang, hvis den altså bruger mindre strøm, når den er blevet varm?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Anders
  • Anders
  • Posts: 91
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #7 af Anders
Besvaret af Anders på emne Xenon lys
Jeg har kørt med xenon de sidste 2 år på min 625 -og det spiller helt vildt :) Største problem er at få plads til den lille højspændingsbox. Den har jeg sat på venstre side af kronrøret. /Anders Bruun

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.420 sekunder
Leveret af Kunena Forum