Skip to main content

EXC 200 ´09

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #1 af Morfar
EXC 200 ´09 blev oprettet af Morfar
Datteren har fået smag for el-start. Nok mest grundet manglende saft i lårbasserne :) Så der er 1 stk. KTM EXC 200 fra 09 med kun 20 timer på tælleren til salg. Kørt af min meget forsigtige datter + lidt vinterræs med KidWeiss ved styret. Den trængte til at blive rusket lidt :Matrix: Alu bundskjold, sokker på forgaffel + lidt andet lir. Sat op til ræs (lygter + blinklys pillet af), men alt er med, inkl. COC, så den kan inregistreres senere, hvis det ønskes. Står som (næsten) ny, og kan købes for 38.000 kr. :? Ja, jeg ved det. Det er næsten for billigt, men den skal afsted på nye eventyr. Moffe Racing / 23646588 / dan.uno@grejsdalen.dk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #2 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne EXC 200 ´09
Datteren har fået smag for el-start. Nok mest grundet manglende saft i lårbasserne :)

Så der er 1 stk. KTM EXC 200 fra 09 med kun 20 timer på tælleren til salg.
Kørt af min meget forsigtige datter + lidt vinterræs med KidWeiss ved styret. Den trængte til at blive rusket lidt :Matrix:
Alu bundskjold, sokker på forgaffel + lidt andet lir.
Sat op til ræs (lygter + blinklys pillet af), men alt er med, inkl. COC, så den kan inregistreres senere, hvis det ønskes.
Står som (næsten) ny, og kan købes for 38.000 kr. :? Ja, jeg ved det. Det er næsten for billigt, men den skal afsted på nye eventyr.

Moffe Racing / 23646588 / dan.uno@grejsdalen.dk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 11 måneder siden #3 af
Besvaret af på emne EXC 200 ´09
Når jeg lige husker efter så var engang ved at sælge en 4 måneder gammel KTM 2taktker til den her off-road expert i vejle området - lad os bare kalde ham Farfar. Han vidste en hel masse omkring prisen på såen nogen næsten nye KTMer og der var mange ting man skulle hukse trak prisen helt ned i mudderet: Forlygte pæren havde jo været rystet og kunne springe hvert øjeblik det kunne være, luften var blevet gammel i dækkende og køleribberne kunne være slidt op af fartvind. Derfor tør jeg ikke byde mere end 15.000 – og det er sikkert alt for højt. Jeg må nok hellere lige ringe og få genopfrisket den der liste over alt det man skal huske at trække fra for, så vi kan få prisen regnet ned hvor den hører hjemme.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #4 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne EXC 200 ´09
15.000? Vil du fornærme mig?? Nej-nej-nej-nej. De Køvenhavnere lærer det aldrig:! Du bør starte med 5.000. Så har du MEGET mere at handle med. Husk også at nævne den beskidte luft den har suget ind her i det usunde Grejsdalen. Og den lavoktan benzin vi stadig har herovre i provinsen. For ikke at nævne hvor skæv den nok er blevet i stellet af de mange hill kill bakker der er herovre. Du må hellere ringe. Så kan du lige få et lille kursus inden vi går i realitetsforhandlinger :D Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • an96
  • an96
  • Posts: 349
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #5 af an96
Besvaret af an96 på emne EXC 200 ´09
Øv Moffe, hvorfor skal han nu bare ringe, er det måske for at du kan høre på dialekten om han er en jyde forklædt som københavner ? Det kunne ellers være lærerigt for andre at se på skrift hvordan rigtige prangere går til værks. På den anden side er det måske bedst at holde det skjult, så der ikke sker en ugunstig opskruning af hovedstadens jydeforskrækkelse. Vi skal jo også handle fremover. - A

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 11 måneder siden #6 af
Besvaret af på emne EXC 200 ´09
Anders vi jo ikke bare hælde alle guldkornende direkte ud til pøblen i cyberspace - det er investeret alt for meget meget blod og sved på seneaften timer med dåsebajere og kinaspans i at udvikle så sofistikerede forhandlings strategier. Men for lige at give et indblik hvor avanceret det er, så er åbningstrækket baseret på en prisudregningsalgoritme der tilfældigvis også er udviklet på Vejle kanten – der hvor kreative stimulanser som overblandet 2taktsrøg og fodsvedssnaps flyder som mælk og honning. Så hvis man byder på noget som helst mudder relateret så skal man først halvere udbudsprisen (underforstået fordi sælgeren har lagt lige på) og så ganger man med dagskursen på kinesiske yen (for lige justere til for moms og randområdetilskud). Lidt let hovedregning så ender du på 14.600 for såen en KTM og her har jeg så udvist absolut sportsmanship og fair play ved at runde op til 15.000.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #7 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne EXC 200 ´09
Så for den - jeg har brugt den forkerte formel. Johan har ret. Det skal laegges til for udkantsdanmark og randområde..... Prisen på 38.000,- er hermed ugyldig. Den rigtige er 40.000,- Men du skal ikke hulke over din manglende beslutsomhed Johan. De 15.000,- er accepteret. Skal jeg sende Emils SX 85 med fragtmanden - eller kommer du og henter den? Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 11 måneder siden #8 af
Besvaret af på emne EXC 200 ´09
Så 40.000 og så smider du Sønnikes SX85 oven i hatten - ja se nu går det i den rigtige retning men der mangler stadig mere saft i den citron. Hvad siger du til at du tager 200'eren med til Sverige d. 10 og så ser jeg lige hvordan den der kickstart passer mine polioramte lårbasser og bedstemorknæ ? Johan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #9 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne EXC 200 ´09
hov måske jeg skulle komme med et underhånds tilbud kommer jo selv fra udkants.dk hvor vi har så ringe skattegrundlag at alle veje er offroad ! er det måske egentlig frynsegode som skal beskattes :Spidy: men dette kan vel gi lidt kontantrabat i denne handel altså hvis man kan skylde et par dage :wall: har fo stadig denne uskyldige drøm om en 2taktraket gaffa

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #10 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne EXC 200 ´09
Der er desværre ikke plads i bilen til den til Sverige. Men du er immer willkommen her i Casa Moffe. Så kan du prøve den en tur i de lokale bakker... Ærgerligt - jeg var på Sjælland i går!! Der skulle den jo så have været med. Kom nu med nogle reele bud I 2. Den vil gerne med ud og lege hurtigt :) Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #11 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne EXC 200 ´09
Jeg har cyklen som er skabt til din datter: KTM 530 EXC, 2008 med elstart (som nu virker upåklageligt). Netop denne maskine kan fuldende den snart komplette Grejsdalske samling af EXCér i den store ende. Hvem skal mon have penge i bytte i sådan en handel og i så fald hvor meget kan jeg mon få:Matrix: Jeg blev helt trist til mode ved lugten og lyden af Peter Weiss´ 2takter, så vi må på den igen og have noget knallertlyd tilbage. Det er fedt at sælge og så fortryde i det øjeblik køber triller afsted med fangsten:wall:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #12 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne EXC 200 ´09
Jakob for jævle - du skal da ikke starte en forhandling med en jyde med at indrømme der har været problemer med starteren.... Nu er det så kendt i vide knopkredse at benævnte 530'er har tilhørt en actionman, der vrider gas og slider koblinger som små børn napper raketis..... Se DET er en god strategi: Sådan lige at nedgøre opponentens aktiver, inden de skal værdisættes. Du bør mindst påberåbe dig en faktor 2,65 (Johan ved hvordan DEN er regnet) i bytte, når en 530 veksles til en 200. Altså noget med at mene jeg bør betale 26500 i bytte. Mindst. Men altså - ens fordomme er på nippet til at blive hugget i sten: Sjællænderne har endnu kun danset om geden, og ikke budt noget reelt man kan blive fornærmet over og give igen på. Kom nu. Der må da være 1 af jer der tør hoppe helt ind i ringen, slippe koblingen, og teste om tandbeskytteren duer til noget..... Det værste der kan ske er jo, at der pludselig står en sprød EXC 200 i garagen :) Moffe Trading

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 11 måneder siden #13 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne EXC 200 ´09
Moffe skrev: Kom nu. Der må da være 1 af jer der tør hoppe helt ind i ringen, slippe koblingen, og teste om tandbeskytteren duer til noget..... Det værste der kan ske er jo, at der pludselig står en sprød EXC 200 i garagen ** Ok, så byder jeg da ind med et par 100 om måneden, men så er den vel også leveret ved kantstenen. :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 11 måneder siden #14 af
Besvaret af på emne EXC 200 ´09
Nu vil jeg sku snart se et BILLED a det galopjern der vækker det tappernakkel her..! Tror sku lidt i jyder hygger jer når i handler, men for sat´n i snakker for a holde jeres røv varm :[ Lad mig se geden og måske kan i se hvordan en lollansk sukkerroe kaster bosiddende i verdens moms og skatFRI centrum Næstved handler;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #15 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne EXC 200 ´09
Ja selvfølgelig da. Der følger noget så moderne som fotografiske billeder af geden senere i dag. Datteren skal lige pudse den lidt først. Det er jo hende der har svinet den :] Stay tuned..... Moffe Racing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #16 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne EXC 200 ´09
Så napper vi lige en billedserie af den topgejlede og nypudsede ged:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #17 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne EXC 200 ´09
og lidt mere

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #18 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne EXC 200 ´09
og mere:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #19 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne EXC 200 ´09
endnu mere:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #20 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne EXC 200 ´09
mere endnu:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #21 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne EXC 200 ´09
føj den er flot :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #22 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne EXC 200 ´09
lidt af de sprøde detaljer, for at lette off road livet:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #23 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne EXC 200 ´09
hurtigt ved nyt forhjul:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #24 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne EXC 200 ´09
Når stenene slår igen.....

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #25 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne EXC 200 ´09
130% knappen......

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #26 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne EXC 200 ´09
Faktisk kun let tilkørt :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #27 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne EXC 200 ´09
Alt der skal bruges for at indregistrere. COC er også med.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 11 måneder siden #28 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne EXC 200 ´09
Giv mig et ring på 23646588 så vi kan få gang i noget handel :) Moffe Racing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 11 måneder siden #29 af
Besvaret af på emne EXC 200 ´09
Modtaget:) Jeg har muligvis den rette overtager til den lille djævel der.. vender tilbage..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 10 måneder siden #30 af
Besvaret af på emne EXC 200 ´09
Nøjjj, de der 200'er går jo som varmt brød :[ - kan du ikke lige sende mig en email og minde mig på hvor langt vi nåede i prisen og hvor mange års medlemskab af off-road klubben du ville smide oven i hatten.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 10 måneder siden #31 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne EXC 200 ´09
S'gerne. 1 stk. tilbud sendes straks på mail :) Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 10 måneder siden #32 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne EXC 200 ´09
Solgt....... :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 10 måneder siden #33 af
Besvaret af på emne EXC 200 ´09
Moffe blev jo ved ringe og lave salgstaler for 200eren. Tilsidst blev jeg nødt til at købe den bare for at kunne have min aftenkaffe i fred. Vi ses på sporet :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 10 måneder siden #34 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne EXC 200 ´09
Johan jeg sender min ydmyge tak har de samme problemer med den mand han ringer ustandseligt og lokker på køretur og det er jo sådanset tilgiveligt:D men så har han også lige den der unge ktm der gerne vil til sjælland og studere og så syntes han den skulle bo hos mig :wall: da jeg så havde et svagt øjeblik og ville adoptere babyen så var han ikke klar til at lade den flytte hjemmefra :? nå men nu venter jeg så på at han ringer så vi bare kan flytte noget muld og om ikke før så ses vi på sporet Johan tillykke med den Gaffa

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.990 sekunder
Leveret af Kunena Forum