Skip to main content

Snedsted Rally - Laaaang fredag

  • GUEST
13 år 5 måneder siden #1 af
Tiden er kommet til at erstatte min god gammel DR. Jeg skal have mig en stor, kraftig motorcykel der kan køre hårdt ned i ørken eller dybt i skoven i flere dage. Mine krave:

- 4 takter
- Der skal fortrinsvis være afgift og plader på, ellers i hvertfaldt papirerne i orden så den kan indregistreres
- Holdbar (har en XT350 til de tilfælde hvor jeg har lyst til at skrue)
- Elstart er til at foretrække, men er ikke afgørende
- Vandkølet til at foretrække
- Flere krafter end jeg kan magter

Jeg overvejer KTM LC4, XR650R, muligvis en EXC 525... og det er stort set det indtil videre.
Jeg er ikke interesseret i en Africa Twin eller Transalp eller en stor rejse-enduro maskin.

Budgetten er op til ca. 40.000 hvis cyklen er det værd.

Smid mig venligst en mail hvis du har noget der kunne friste. Eller ring på 3013 6395 og vi kan diskutere det i dybden.
Mvh
Ben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 5 måneder siden #2 af
Besvaret af på emne Købes - Stor og voldsom maskin
Tiden er kommet til at erstatte min god gammel DR. Jeg skal have mig en stor, kraftig motorcykel der kan køre hårdt ned i ørken eller dybt i skoven i flere dage. Mine krave:

- 4 takter
- Der skal fortrinsvis være afgift og plader på, ellers i hvertfaldt papirerne i orden så den kan indregistreres
- Holdbar (har en XT350 til de tilfælde hvor jeg har lyst til at skrue)
- Elstart er til at foretrække, men er ikke afgørende
- Vandkølet til at foretrække
- Flere krafter end jeg kan magter

Jeg overvejer KTM LC4, XR650R, muligvis en EXC 525... og det er stort set det indtil videre.
Jeg er ikke interesseret i en Africa Twin eller Transalp eller en stor rejse-enduro maskin.

Budgetten er op til ca. 40.000 hvis cyklen er det værd.

Smid mig venligst en mail hvis du har noget der kunne friste. Eller ring på 3013 6395 og vi kan diskutere det i dybden.
Mvh
Ben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.333 sekunder
Leveret af Kunena Forum