Skip to main content

Aalborg Rally 2011 - 21/5

  • GUEST
13 år 3 måneder siden #1 af
Aalborg Rally 2011 - 21/5 blev oprettet af
Har kørt cirka 100 timer, stempel skiftet ved 80 timer. Nyt DID racing kædekit, nye bremseklodser og lejer for og bag, nye kontakter, ny plastic, nyt bagdæk, nyt Renthal twinwall styr, Ny FMF Turbine Core 2 bagpotte, nye koblingsplader, Meca system bundskjold/kølerbeskytter, stelbeskytter, gaffeludluftere, cross kædestyr, acerbis håndbeskyttere, Hydraulisk kobling, 2 kammer 50mm forgaffel, excel fælge og meget mere.
Alle originale dele såsom horn, blinklys, rød plastic osv. medfølger.

Sælges kun da jeg er kommet til at købe Ryans :Matrix:

- Og nej Peter W, jeg vil ikke bytte med 3 shows og et kørekursus

24.800 kr.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 3 måneder siden #2 af
Besvaret af på emne GasGas EC 300, årgang 2008.
Har kørt cirka 100 timer, stempel skiftet ved 80 timer. Nyt DID racing kædekit, nye bremseklodser og lejer for og bag, nye kontakter, ny plastic, nyt bagdæk, nyt Renthal twinwall styr, Ny FMF Turbine Core 2 bagpotte, nye koblingsplader, Meca system bundskjold/kølerbeskytter, stelbeskytter, gaffeludluftere, cross kædestyr, acerbis håndbeskyttere, Hydraulisk kobling, 2 kammer 50mm forgaffel, excel fælge og meget mere.
Alle originale dele såsom horn, blinklys, rød plastic osv. medfølger.

Sælges kun da jeg er kommet til at købe Ryans :Matrix:

- Og nej Peter W, jeg vil ikke bytte med 3 shows og et kørekursus

24.800 kr.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 3 måneder siden #3 af
Besvaret af på emne Aalborg Rally 2011 - 21/5
98 kg sprød maskineri

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 3 måneder siden #4 af
Besvaret af på emne Aalborg Rally 2011 - 21/5
Sikken en bag-fjerding

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 3 måneder siden #5 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Aalborg Rally 2011 - 21/5
Hva mæ et klubhus i bytte? Se under køb og salg: Klubhus sælges. Det er lige vasket og ordnet - klar til nye eventyr :)
Hvis jeg napper geden OG brændestakken (den står i vejen for den gode udsigt, kan jeg se) giver det løst regnet 40 af de lange min vej. Jeg ved det er et generøst tilbud fra min side - men du skal ikke skamme dig over at tage imord en god handel.
Ska vi handle lidt kan jeg evt. smide fri levering af huset oveni......og en ramme Slots Classic i køleskabet.

Team Angst & Bange

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #6 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Aalborg Rally 2011 - 21/5
Kom hjem til København!

Så er ballet åbnet for byttehandler. Jeg kender tilfældigvis begge tidligere ejere, men dog bedst ham klovnen fra Københavnstrup, som forærede den til Lars og som aldrig har haft den over 1400 omdr/minut og 40 km/t. Jeg tør derfor godt købe den igen og byder ind med følgende:

1 stk Honda XR400 fra 2004/2005 - kørt veldokumenterede 160 timer. Sådan en mangler Lars til fællesture. 0-100 på lidt mindre hidsig vis end GasGasén. Honda XR går 1000 timer på et stempel og kan køre uden olie hvis det skulle være. Har været ejet af en totalt pertentlig svensker som har haft den fra ny. Alt er dokumenteret. Den kører hurtigere end man skulle tro. For lige at skrive en roman, så havde jeg den med på en crossbane til Snedsted Rally. Kørte først en omgang som død og fanden på min KTM 530 på tid - kørte derefter samme tur på min XR400. Tiden var den samme, men det var langt mere cruising på Hondaen. Super til Rally, fællesture og enduro hvis man gider.

Og som sidegevinst byder jeg ind med 1 stk Black & Decker græstrimmer til strøm. Den er måske endda defekt hvis vi er rigtig heldige. Det er liebhaveri, da den mørkegrønne model vist er udgået:[

Skal der penge i min retning, så kan der også bydes ind med en næsten ny Husqvarna motorsav med moderigtige bukser, støvler og orange hat (lettere end en Airoh). (Det er vist samme motor som sidder på Gaffas kværn:!)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
13 år 3 måneder siden #7 af
Besvaret af på emne Aalborg Rally 2011 - 21/5
Tak for de meget Generøse tilbud, men dyret er desværre solgt for kolde kontanter:[

Jeg var ellers ved at overveje din græstrimmer Jacob.....

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #8 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Aalborg Rally 2011 - 21/5
Jeg er glad for at jeg kan beholde trimmeren. Hvor mange shows endte Peter så med at give for den? Det er verdens fedeste cykel men den har stort set været til salg lige siden den blev købt i 2008. Håber den nu har fået en stabil ejer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.416 sekunder
Leveret af Kunena Forum