Skip to main content

NAT-OFFROAD

13 år 1 måned siden #1 af endurojohnny
NAT-OFFROAD blev oprettet af endurojohnny
Transporter 130 HK TDI

DORMCK's mest kendte køretøj er til salg.

Høj og lang VW Transporter årg 12/93, camper på hvide plader, 6 siddepladser og samtidig plads til 2-3 endurocykler

Motor og gearkasse årg 2001 TDI 102 HK, chippet til 130 HK, kørt 290.000 km. 13 km/l

Malet for 5 år siden i KTM orange, 3,5 X 2,5 m markise.

Alu + vinterhjul og snekæder

Aftagelig træk.

Stort service med tandrem, bremser, udstødning og styrtøj for 1 år siden ( 30.000 kr)
Har lige fået lille service og 4 nye Michelin sommerdæk ( 7500 kr)

Recaro el. førersæde m. varme og køl, både enkelt og dobbelt passagersæde.

Synet for 1 år siden, kører supergodt, med masser af praktiske detaljer til hverdag og fritid.

Jeg har haft den som privatbil i 15 år og været superglad for den, må dog erkende at jeg nu 95% af tiden kører alene i den uden MC.
Med 120 km om dagen kan det godt gøres billigere i en mindre bil, selvom jeg ved at jeg vil hade mig selv, når jeg skal til at slæbe med en trailer

Koster ca 13.000 kr om året i vægtafgift, det er ca 3.500 kr mere end en varevogn med misundelsesafgift

Pris 69.000 kr

Henv
Johnny 72555830


Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #2 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Transporter
Transporter 130 HK TDI

DORMCK's mest kendte køretøj er til salg.

Høj og lang VW Transporter årg 12/93, camper på hvide plader, 6 siddepladser og samtidig plads til 2-3 endurocykler

Motor og gearkasse årg 2001 TDI 102 HK, chippet til 130 HK, kørt 290.000 km. 13 km/l

Malet for 5 år siden i KTM orange, 3,5 X 2,5 m markise.

Alu + vinterhjul og snekæder

Aftagelig træk.

Stort service med tandrem, bremser, udstødning og styrtøj for 1 år siden ( 30.000 kr)
Har lige fået lille service og 4 nye Michelin sommerdæk ( 7500 kr)

Recaro el. førersæde m. varme og køl, både enkelt og dobbelt passagersæde.

Synet for 1 år siden, kører supergodt, med masser af praktiske detaljer til hverdag og fritid.

Jeg har haft den som privatbil i 15 år og været superglad for den, må dog erkende at jeg nu 95% af tiden kører alene i den uden MC.
Med 120 km om dagen kan det godt gøres billigere i en mindre bil, selvom jeg ved at jeg vil hade mig selv, når jeg skal til at slæbe med en trailer

Koster ca 13.000 kr om året i vægtafgift, det er ca 3.500 kr mere end en varevogn med misundelsesafgift

Pris 69.000 kr

Henv
Johnny 72555830


Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #3 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne NAT-OFFROAD
Sådan så den ud for 3 år siden, i dag er den uden klistermærkerne og knap så blank

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #4 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne NAT-OFFROAD
3 sæder bagi og valgfrit med 2 eller 3 foran

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.335 sekunder
Leveret af Kunena Forum