Skip to main content

Transponder, s

  • DrWeiss
  • DrWeiss
  • Posts: 146
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 1 uge siden #1 af DrWeiss
Transponder, s blev oprettet af DrWeiss
Halløjtaler!!!

Så sker det. Der skal luftforandring til og jeg føler mig parat til at håndtere 50cc mere samt en lidt nyere model :-)

Langt om længe... Her får mine konkurrenter altså muligheden for at købe den cykel der har sparket deres røver siden den kom til Danmark i 2009. Suveræn cykel som har taget sig af de fleste 1. pladser i dansk Enduro samt høstet lidt anerkendelse internationalt.

Drop de store hurtige motorcykler og tilslut dig en af de små vakse - evt. den her. `Hellere køre stærkt på en langsom motorcykel, end køre langsomt på en hurtig motorcykel.` GasGas er et stærkt produkt som efter min mening leverer motorcykler så nemme at håndtere, at de burde tildeles tidsstraf ved løbene.... bare for at udligne forskellen til de andre håbløse mærker og størrelser :-)

Denne her Enduro MC er perfekt til dig der skal til og igang med Enduro og bare gerne vil have en så god start på sporten som muligt. Med dens kvikke gasrespons, rolige motorgang, lave jord-til-sæde-højde og fat-bar-styr, har man altså en af de bedste opsætninger til at køre godt afsted, hvad enten man er helt grøn eller helt god.

Jeg sælger den for 20.000 kr. og det kommer til at gøre ondt at sige farvel til min trofaste følgesvend siden jeg købte hende i Barcelona i 2008 :-)

Ring på 60146475 eller skriv til info@peterweiss.dk, for yderligere spørgsmål.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • DrWeiss
  • DrWeiss
  • Posts: 146
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 1 uge siden #2 af DrWeiss
Besvaret af DrWeiss på emne Danmarksmesteren
Halløjtaler!!!

Så sker det. Der skal luftforandring til og jeg føler mig parat til at håndtere 50cc mere samt en lidt nyere model :-)

Langt om længe... Her får mine konkurrenter altså muligheden for at købe den cykel der har sparket deres røver siden den kom til Danmark i 2009. Suveræn cykel som har taget sig af de fleste 1. pladser i dansk Enduro samt høstet lidt anerkendelse internationalt.

Drop de store hurtige motorcykler og tilslut dig en af de små vakse - evt. den her. `Hellere køre stærkt på en langsom motorcykel, end køre langsomt på en hurtig motorcykel.` GasGas er et stærkt produkt som efter min mening leverer motorcykler så nemme at håndtere, at de burde tildeles tidsstraf ved løbene.... bare for at udligne forskellen til de andre håbløse mærker og størrelser :-)

Denne her Enduro MC er perfekt til dig der skal til og igang med Enduro og bare gerne vil have en så god start på sporten som muligt. Med dens kvikke gasrespons, rolige motorgang, lave jord-til-sæde-højde og fat-bar-styr, har man altså en af de bedste opsætninger til at køre godt afsted, hvad enten man er helt grøn eller helt god.

Jeg sælger den for 20.000 kr. og det kommer til at gøre ondt at sige farvel til min trofaste følgesvend siden jeg købte hende i Barcelona i 2008 :-)

Ring på 60146475 eller skriv til info@peterweiss.dk, for yderligere spørgsmål.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • DrWeiss
  • DrWeiss
  • Posts: 146
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 1 uge siden #3 af DrWeiss
Besvaret af DrWeiss på emne Transponder, s
så fin og flot!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • DrWeiss
  • DrWeiss
  • Posts: 146
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 1 uge siden #4 af DrWeiss
Besvaret af DrWeiss på emne Transponder, s
fræk klatremis

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • DrWeiss
  • DrWeiss
  • Posts: 146
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 1 uge siden #5 af DrWeiss
Besvaret af DrWeiss på emne Transponder, s
braaaaaaaaaap!!! :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Niels
  • Niels
  • Posts: 579
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 1 uge siden #6 af Niels
Besvaret af Niels på emne Transponder, s
Nej hvor er den fin og ren... Har moffe vasket den for dig?:[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 6 dage siden #7 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Transponder, s
Danmarksmesteren - det er jo et udemærket quizprogram på p4 med Carlo Staunskær!!

Jeg skal lige høre Peter - er den brugt? :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • DrWeiss
  • DrWeiss
  • Posts: 146
  • Thanks:
  • Karma:
13 år 6 dage siden #8 af DrWeiss
Besvaret af DrWeiss på emne Transponder, s
Ja Jakob, en brugsgenstand er vel pr. definition brugt efter den tages i brug. Så ja, den er brugt, ligesom din fuglekrop også snart bliver brugt af mig, hvis ikke det her var sidste tåbelige spørgsmål fra dig :-)
Tag nu skeen i den rigtige hånd Jakob og bliv godt kørende igen. Væk med det KTM. Her er en-gang-i-dit-sjællandske-liv-chancen for at komme lidt frem i rækkerne - special price for you my friend ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.554 sekunder
Leveret af Kunena Forum