Skip to main content

Handel på ebay+Hammerhead

  • ccm
  • ccm
  • Posts: 14
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 11 måneder siden #1 af ccm
Handel på ebay+Hammerhead blev oprettet af ccm
Hej
Er der nogen der har erfaring med handel på ebay. Sagen er den at jeg er blevet lidt varm på at købe en gearvælger til min CCM. Den gamle måtte lade livet da vi kørte markræs i Holsted. + er der nogen der kan fortælle mig om man skal holde sig fra noget mærket Hammerhead. Det ser proff ud, men det er der jo så meget der gør på billeder. ? de skriver + 5- eller + 10 ovs. Er det en længere udgave end originalt.? Andre forslag til, hvor eller hvad man skal købe, hvis man ikke lige vil slippe 800,- for en original. Passer fra en DRZ 400 fra 2004.
Gearvælgeren jeg har fundet skal importeres fra USA, er der nogen der kan fortælle mig lidt om hvordan det foregår med told og moms ovs. ved import.

Vh Lars Svendsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ccm
  • ccm
  • Posts: 14
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 11 måneder siden #2 af ccm
Besvaret af ccm på emne Handel på ebay+Hammerhead
Hej
Er der nogen der har erfaring med handel på ebay. Sagen er den at jeg er blevet lidt varm på at købe en gearvælger til min CCM. Den gamle måtte lade livet da vi kørte markræs i Holsted. + er der nogen der kan fortælle mig om man skal holde sig fra noget mærket Hammerhead. Det ser proff ud, men det er der jo så meget der gør på billeder. ? de skriver + 5- eller + 10 ovs. Er det en længere udgave end originalt.? Andre forslag til, hvor eller hvad man skal købe, hvis man ikke lige vil slippe 800,- for en original. Passer fra en DRZ 400 fra 2004.
Gearvælgeren jeg har fundet skal importeres fra USA, er der nogen der kan fortælle mig lidt om hvordan det foregår med told og moms ovs. ved import.

Vh Lars Svendsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
12 år 11 måneder siden #3 af
Besvaret af på emne Handel på ebay+Hammerhead
Ebay - super sted, har aldrig oplevet problemer.

Import fra usa - for småting bliver det hurtigt for dyrt. Du skal regne med ((købspris + forsendelse) x 10% told + bebyr) x 25% moms.

eksempel: 10$+10$ i forsendelse bliver til ((55+55) x 10% + 185) x 25% moms = 383kr.
Den rå pris i USA var altså ca 110,-

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #4 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Handel på ebay+Hammerhead
Ebay er helt Ok, handler en del der



Du kan jo tjekke hvor mange handler der er gennemført og hvor mange der har været tilfredse.



Jeg kan se at hos CCM i UK koster den 21£, det er immervæk en slat. www.ccm.co.uk



Prøv evt www.dinmc.dk , Lars plejer at kunne hjælpe med det meste :?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ccm
  • ccm
  • Posts: 14
  • Thanks:
  • Karma:
12 år 11 måneder siden #5 af ccm
Besvaret af ccm på emne Handel på ebay+Hammerhead
Kontaktede Dinmc.dk. Lars kunne sælge gearvælgeren til næsten halv pris af, hvad jeg skulle betale for den ved den lokale mc forhandler.

tak for hjælpen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.616 sekunder
Leveret af Kunena Forum