Skip to main content

Rekluse til GasGas 00-12

  • DrWeiss
  • DrWeiss
  • Posts: 146
  • Thanks:
  • Karma:
11 år 5 måneder siden - 11 år 5 måneder siden #1 af DrWeiss
Rekluse til GasGas 00-12 blev oprettet af DrWeiss
Rekluse Automatkobling er til dig der vil frem her i livet :) Hvis du ikke ved hvad Rekluse er, så åbner sig en ny verden for dine fødder. Det fungerer som på din Puch Maxi, men du kan stadig bruge koblingen som det passer dig. Suverænt koncept og du kører både stærkere, hurtigere og længere på literen. Alle fordele er repræsenterede, eneste ulempe er at du ikke kan hoppe den igang :-)

Jeg har et komplet brugt kit til salg, som ifølge Rekluses hjemmeside passer til alle 2-taktere fra 00-12 (undtagen 125ere).

Vi snakker Rekluse Koblingsskål og Koblingsskjold, Core EXP 2.0 Kobling med (helt ny EXP plade medfølger), Adjustable Slave Cylinder (dvs. du kan indstille koblingen ude ved fortandhjulet, så koblingsskjoldet ikke skal af hver gang), og så har jeg et helt nyt Rekluse bagbremsegreb system liggende, som er lige til at montere på original bremse master.

Nypris: ca. 10.000 kr. og sælges for 5000 kr. Det fungerer 100 % som nyt og kan varmt anbefales til alle og enhver. Sælger det udelukkende for at bringe prisen ned på motorcyklen, som selvfølgelig så kommer til salg for 40.000.


rekluse.com/exp.shtml
rekluse.com/brake.shtml
rekluse.com/cover.shtml
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 5 måneder siden #2 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Rekluse til GasGas 00-12
Lyder fedt. Jeg skal bare lige høre om man stadig kan lave hjulspind med sådan en kobling monteret?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
11 år 5 måneder siden #3 af
Besvaret af på emne Rekluse til GasGas 00-12
Ind i kampen, Mr XR! Rekluse er fremtiden...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.696 sekunder
Leveret af Kunena Forum