Skip to main content

GasGas 300 2012 Racing

  • DrWeiss
  • DrWeiss
  • Posts: 146
  • Thanks:
  • Karma:
11 år 5 måneder siden - 10 år 10 måneder siden #1 af DrWeiss
GasGas 300 2012 Racing blev oprettet af DrWeiss
Som Lars Larsen ville have sagt, jeg har et godt tilbud til dig!

GasGas 300cc Racing 2012, kørt 78 timer, hovedrenoveret for 8 timer siden og kører som en drøm. Der er automatkobling i svinet (den dyre Rekluse Core EXP 2.0 med tilhørende skål og justermulighed fra venstre side af motoren) og den originale kobling medfølger naturligvis også. Alting blir slidt, og det gør Rekluse også, så jeg har garderet mig med den reservedel man skal skifte på et tidspunkt, og den følger også med. Ny gearpedal, brugt gearpedal, slæbetov for+bag, motor pakningskit, ny bremsepedal, 2 brugte bremsegreb, stænkflap, kædeglider, komplet originalt plastic, stivere fjeder i forgaflerne monteret (original medfølger), vaskedæksel, 7 ekstra brugte nyvaskede luftfiltre, nyt gasrulle hus, 4 sæt nye bagbremseklodser, 1 sæt lidt brugte bremseklodser, 5 sæt forbremseklodser, 1 sæt lidt brugte, 2 brugte styr, 1 nyt og et lidt brugt 12 tands fortandhjul, 1 brugt 13 tands, i lidt bukket bagbremseskive, nyt 52 tands bagtandhjul, brugte bagtandhjul 43, 48, 51 og 52 tands.

Alt det er dit for 30.000. (Bemærk ny pris pr. 30. oktober 2013)

(Bemærk at koblingen er sat til salg seperat og kan købes for 3000 kr., det betyder imidlertid ikke at cyklen er 3.000 billigere. Der er jo ikke en ærlig mand i den her verden som vil gi en krone ekstra for ekstra udstyr :-) )

Bilag hf2a5cd0_2013-08-28.JPG ikke fundet



Bilag IMG_3151.jpg ikke fundet



Bilag GasGas.jpg ikke fundet



MVH
Peter Weiss
60146475
info@peterweiss
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.356 sekunder
Leveret af Kunena Forum