Skip to main content

KTM 250 EXC Racing, årgang 2003

15 år 6 måneder siden #1 af poulbundgaard
KTM 250 EXC Racing, årgang 2003 blev oprettet af poulbundgaard
- Letkørt (og dermed hurtig) endurocykel - Kun kørt ca. 80 timer - El-start - Akrapovic udstødningssystem (offroad version - overholder støjgrænser). Originalt medfølger. - Kan ikke indregistreres - Jeg har været doven i vinters, så den trænger til det store serviceeftersyn. Pris kr. 23.000 Tlf. 2982 4321

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 6 måneder siden #2 af poulbundgaard
Besvaret af poulbundgaard på emne KTM 250 EXC Racing, årgang 2003
- Letkørt (og dermed hurtig) endurocykel
- Kun kørt ca. 80 timer
- El-start
- Akrapovic udstødningssystem (offroad version - overholder støjgrænser). Originalt medfølger.

- Kan ikke indregistreres
- Jeg har været doven i vinters, så den trænger

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 5 måneder siden #3 af poulbundgaard
Besvaret af poulbundgaard på emne KTM 250 EXC Racing, årgang 2003
Ny pris: kr. 21.000,-

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 5 måneder siden #4 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne KTM 250 EXC Racing, årgang 2003
Ubehøvlet og beruset bud: 12000,- og du skal ikke tænke mere på den....:D I ædru tilstand er buddet nok tættere på 10.000,- Moffe / 23646588

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 5 måneder siden #5 af poulbundgaard
Besvaret af poulbundgaard på emne KTM 250 EXC Racing, årgang 2003
Moffe, nu har jeg jo set dig prange om prisen på et par støvler i størrelse vandski i Nordspanien, og set i det lys er jeg lidt overrasket over, at du starter buddene så højt...:|

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 5 måneder siden #6 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne KTM 250 EXC Racing, årgang 2003
Nu ikke så meget smiger :) Du så mig på en god dag. Tænk hvor slemt det bliver på en dårlig :! Anyways: Hva' ska' dyngen koste? Smerten bliver stærk og uoprettelig ved 11.000,- Tager du brød med når du leverer den? Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 5 måneder siden #7 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne KTM 250 EXC Racing, årgang 2003
Det ligner jo et 19" baghjul....

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 5 måneder siden #8 af poulbundgaard
Besvaret af poulbundgaard på emne KTM 250 EXC Racing, årgang 2003
Jeg kender det godt, Moffe - det begynder at knibe med synet med alderen. Den står såmænd med det 18" hjul den er født med. Og hvis du alligevel får fundet luppen frem, så vil du se at prisen står ovenfor - og den starter med et 2 tal (og indeholder 5 cifre - mindst). :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 5 måneder siden #9 af poulbundgaard
Besvaret af poulbundgaard på emne KTM 250 EXC Racing, årgang 2003
Iøvrigt, hvad vil du med sådan en lille kvartliters, når du er vant til en 520'er? Vågner du stadig en gang imellem storsvedende og med et vildt udtryk i øjnene efter natlige replays af forrige Famerdate, hvor du på stubmarkerne fik baghjul af ovenstående samt Don Klaus' ditto 250'er? :[

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 4 måneder siden #10 af
Besvaret af på emne KTM 250 EXC Racing, årgang 2003
Har forsøgt at handle 250er med Moffe, selv efter en en halv julefrokost en hel falske ditellerdat og en sjat elefantfodsvand, er der ikke til at vride et halvlunkent bud ud ham. Tror det er en Kinøjserskade de starter også med at divdere prisen med med 2 og så igen med 3 på første bud. Moffe du må op med muldvarpen ellers ender det også bare den her gang med at du sidder og kniber en tåre mår den er solgt til en anden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
15 år 4 måneder siden #11 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne KTM 250 EXC Racing, årgang 2003
Sådan 1 med halv så mange kubikker skal naturligvis også kun koste det halve. Man skal jo ikke give det hele for det halve. Det forstår sådan et par forlæste EDB nørder som jer vel nok :D Så slip bare koblingen helt Poul og kom frem i feltet: 21000 delt med 2 = 10500,- Inden det store eftersyn er færdigt har jeg så alligevel kostet de 21000 på den..... Ellers dejligt at høre du ikke har mistet den spydige gnist i det fremmede Johan. How goes? Skal vi ned og køre i det varme sand hos dig? Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 4 måneder siden #12 af poulbundgaard
Besvaret af poulbundgaard på emne KTM 250 EXC Racing, årgang 2003
Moffe, hvis det er Acrapovic'en du er ude efter (den urimeligt oversprøde lyd gør det bare så frygteligt trangt i offroad buksen), så skal du da bare sige til. Det passer også nogenlunde med pengene...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 4 måneder siden #13 af
Besvaret af på emne KTM 250 EXC Racing, årgang 2003
Moffe, du må have udviklet en blind prisvinkel i det kubikområde (alderen igen?), det må være den eneste naturlige forklaring. :! Poul, jeg forventer selvfølgelgligt omkring en dåseøl eller et pift WD40 i salgskommision når vi engang får rettet Moffe ind på ret spor :) Moffe du duker bare op hernede, så finder vi en fin 250er til når du kommer, der er noget ørkenræs ala baja 500 i starten af Juni, det kan vi altid kigge lidt på :fish:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 4 måneder siden #14 af poulbundgaard
Besvaret af poulbundgaard på emne KTM 250 EXC Racing, årgang 2003
>>Poul, jeg forventer selvfølgelgligt omkring en dåseøl eller et pift WD40 i salgskommision når vi engang får rettet Moffe ind på ret spor Naturligvis, men jeg vil nok anbefale at holde dig selvforsynende med de nævnte livsnødvendige væsker og ikke vente på at Moffe bliver så affældig, at han begynder at ville betale hvad tingene koster... :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 4 måneder siden #15 af Henriksen
Besvaret af Henriksen på emne KTM 250 EXC Racing, årgang 2003
er der ingen papirer på cyklen, siden den ikke kan indreg..?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 4 måneder siden #16 af poulbundgaard
Besvaret af poulbundgaard på emne KTM 250 EXC Racing, årgang 2003
For at kunne indregistres under de nuværende regler skal cyklen have været indregistreret i et andet EU land - vistnok i min. ½ år, og det har den her cykel ikke været. Historien ved cyklen er, at Henrik Dalby Damm (tidligere enduro kører) købte den som spritny, og efter ½ sæson tiltede han og brækkede kravebenet. Herefter købte jeg den, og jeg fik ved en forglemmelse ikke papirerne med, men da jeg alligevel ingen intensioner havde om at indregistre den (en 250'er er god i terræn'et - ikke på landevejen), så gjorde jeg ikke mere ved den sag.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 4 måneder siden #17 af poulbundgaard
Besvaret af poulbundgaard på emne KTM 250 EXC Racing, årgang 2003
Kom frisk - den står og tripper i garagen og vil gerne ud og luftes! Ny pris: 20K.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 6 måneder siden #18 af poulbundgaard
Besvaret af poulbundgaard på emne KTM 250 EXC Racing, årgang 2003
Der er blevet trangt i garagen, så der holdes forårsudsalg: Ny pris: 16k. Er køreklar i næste uge med nyrenoverede forben og nyt sædebetræk.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 6 måneder siden #19 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne KTM 250 EXC Racing, årgang 2003
Den er da ved at nærme sig morfars oprindelige bud på 12.000:s Fin cykel ellers

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 6 måneder siden #20 af
Besvaret af på emne KTM 250 EXC Racing, årgang 2003
Shhhh... hvis Moffe først finder udaf han kunne gå hen og få ret så får vi ham aldrig ned derfra igen. :! Men lad os nu se hvis den bliver ved med at falde i pris med den hastighed skal vi også hen i November måned før den rammer 12k :fish:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 6 måneder siden #21 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne KTM 250 EXC Racing, årgang 2003
12k var i bedrukken tilstand. Det er 10k nu jeg er blevet ædru.....:) Men ellers fin cykel. Tror faktisk den er kæmpe fin til de slemme sager. Kommer den til Bryrup? Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 6 måneder siden #22 af poulbundgaard
Besvaret af poulbundgaard på emne KTM 250 EXC Racing, årgang 2003
Jeg regner med, at cyklen kommer til Bryrup - enten sammen med mig eller Kent. Gaffa har mumlet lidt om, at han tager sin store tegnebog med, så han har førsteretten på tilbudprisen. Men hvis han synes den er for vild til ham :), så er butikken jo åben igen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 6 måneder siden #23 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne KTM 250 EXC Racing, årgang 2003
Den er det helt rigtige jern til Bryrup så fedtet og glat som det bliver :! Ses i pludder-pladderet :) Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.729 sekunder
Leveret af Kunena Forum