Skip to main content

450 exc 05 m. afgift

15 år 4 måneder siden #1 af lassemann
450 exc 05 m. afgift blev oprettet af lassemann
Har er så den ultimative allround enduro offroader ;O) Er tot serviceret med nye dæk, o-rings kædekit,bagstel,fælg, sort plast motor justeret op. Acerbis håndbeskyttere, snap on plast bundskjold, div. stel beskyttere, extra løbs plast, stor tank 13L medfølger. fjedre til 85kg isat og optimeret. Alt dette og med afgift/DK -plader, samt lige gennem fikset ved forhandler for +10,000,- sælges for MEGET MINDRE END KOST PRIS. evt. tages ktm 250exc i bytte :):):) Tjek den ud på dba.dk 65,000,-

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 4 måneder siden #2 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne 450 exc 05 m. afgift
Har er så den ultimative allround enduro offroader :O)
Er tot serviceret med nye dæk, o-rings kædekit,bagstel,fælg, sort plast motor justeret op. Acerbis håndbeskyttere, snap on plast bundskjold, div. stel beskyttere, extra løbs plast, stor tank 13L medfølger. fjedre til 85kg isat og optimeret.
Alt dette og med afgift/DK -plader, samt lige gennem fikset ved forhandler for +10,000,- sælges for MEGET MINDRE END KOST PRIS.
evt. tages ktm 250exc i bytte :):):)
Tjek den ud på dba.dk
65,000,-

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 4 måneder siden #3 af lassemann

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 4 måneder siden #4 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne 450 exc 05 m. afgift
Hvem var det der søgte en stor tank ?, der er sæde med til, for at det passer sammen. Kan evt. pille sæde og tank ud af "kittet", hvis en går og sukker efter det. Samlet 2kg ? Los Tankos lassos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 3 måneder siden #5 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne 450 exc 05 m. afgift
Tank og sæde "udpillet" så 63,000,-:) nu !!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 3 måneder siden #6 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne 450 exc 05 m. afgift
okey okey, så 2kg mindre da:D Er så suber tændt på den 2smoker, så kom ud af busken og lav en suber deal nuuuuuu:) Los Lassos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 3 måneder siden #7 af LRisbjerg
Besvaret af LRisbjerg på emne 450 exc 05 m. afgift
Hej Lassemann Har du interesse i at bytte med min ktm 640. www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=59924035 Du skal vel have lidt håndøre med i handlen. Vi skulle jo gerne have dig med i 2T banden.. Lars "Nu med sniger snorkel" Risbjerg

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 3 måneder siden #8 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne 450 exc 05 m. afgift
ahhh, Larsen ! så er der jo bare mere i garagen ;O)) Godt forslav, men diffen i håndøre betaler jo ikke helt en 250smoker. Hvis du har plads i garagen, kan du jo bare hente 450eren . Kom med et bud jeg ikke kan modstå :):):)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 3 måneder siden #9 af LRisbjerg
Besvaret af LRisbjerg på emne 450 exc 05 m. afgift
Jeg har heller ikke plads. Der har sneget sig for mange barnevogne og scootere ind:) Er nød til at have noget ud før jeg kan snige mere ind:) Du kan jo bare sælge den :?:? Den har jo fået salgs dresset på. Der er jo lige det med de 85kg der får jeg vist svært ved at nå ned :s

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 3 måneder siden #10 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne 450 exc 05 m. afgift
åk åk. så fjerner jeg en meget lille og tror jeg nok ubetydelig skrue:? og så er prisen 60kg.:D Og nej den passer ikke på en xr400:[ håkon egentlig for billigt idet vi pt. ikke kan få cyklerne igennem til "gammel vurdering", men hvad gør man ikke for at komme udenom ventil justeringer osv. !!:s las lossos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.722 sekunder
Leveret af Kunena Forum