Skip to main content

1983 Kawasaki kx125 stumper købes!

  • GUEST
15 år 2 måneder siden #1 af
Hey folkens, prøver også lige her, nogen af jer har vel været på banen engang i tidernes morgen. jeg har en gamel kawsaki KX125 fra 1983 som jeg er ved at sætte i stand med henblik på sjov og spas. den har i dag fået sig et nyt stempel og starter ved første hug, så nu er der liv. den kører men jeg mangler lidt for at den kan bremse også, hehe. jeg mangler montagedelen til bremsekaliperen på forhjulet samt bremseklodser. er der nogen der skulle have sådan en gammel sag stående og samle støv et sted, eller liggende i kasser som min gjorde så giv lige besked, jeg er interesseret. ligeledes hvis nogn ed hvor man kan købe dele til sådan en gammel sag? håber at høre fra jer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 2 måneder siden #2 af
Hey folkens, prøver også lige her, nogen af jer har vel været på banen engang i tidernes morgen.
jeg har en gamel kawsaki KX125 fra 1983 som jeg er ved at sætte i stand med henblik på sjov og spas.
den har i dag fået sig et nyt stempel og starter ved første hug, så nu er der liv.
den kører men jeg mangler lidt for at den kan bremse også, hehe.

jeg mangler montagedelen til bremsekaliperen på forhjulet samt bremseklodser.
er der nogen der skulle have sådan en gammel sag stående og samle støv et sted, eller liggende i kasser som min gjorde så giv lige besked, jeg er interesseret.

ligeledes hvis nogn ed hvor man kan købe dele til sådan en gammel sag?

håber at høre fra jer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
15 år 2 måneder siden #3 af
tror satme lige jeg fandt en komplet kaliper med mounting brackets og det hele til 25$ den nupper jeg da bare. bliver sjovt at se den kører igen sådan en gammel sag. hvor gammel skal den være for at blive kaldt vintage?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.442 sekunder
Leveret af Kunena Forum