Skip to main content

K: Honda XR400R

14 år 11 måneder siden #1 af JakobXR???
K: Honda XR400R blev oprettet af JakobXR???
Hej Folkens Jeg mangler følgende til min XR400: Fløjte til original udstødning - alternativt Håkons udstødning:Matrix: Luftfilter fidus - den man sætter skumfilteret ud over. Eventuelt også noget andet sjovt PS hvis alle de fine retrojern fra Yamaha kommer med til Brande, så kan jeg vist godt skyde en hvid pil efter vinderpokalen i offroadklassen Mvh Jakob 26 57 05 05

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 11 måneder siden #2 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne K: Honda XR400R
Hej Folkens
Jeg mangler følgende til min XR400:

Fløjte til original udstødning - alternativt Håkons udstødning:Matrix:
Luftfilter fidus - den man sætter skumfilteret ud over.

Eventuelt også noget andet sjovt

PS hvis alle de fine retrojern fra Yamaha kommer med til Brande, så kan jeg vist godt skyde en hvid pil efter vinderpokalen i offroadklassen

Mvh Jakob
26 57 05 05

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 11 måneder siden #3 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne K: Honda XR400R
Nu skal vi to jo også lige forbi det første sving på crossbanen, uden at smadre os selv og maskine, inden vi lægger flere æg i hatten ikk´?:s Er et en XR 1200 eller bare en 650´du kommer på? - og min udstødning bliver nok ikke til salg :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 11 måneder siden #4 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne K: Honda XR400R
Ja jeg har stadig efterveer efter mit håndledsbrud i Brande sidst, da den lille spanioler tog magten fra mig. Så nu prøver jeg min nye XR400 og ser om den er til at køre - med eller uden olie - den er ligeglad:) XR650R er solgt til en glad nordjyde, så den kommer for håbentligt i klubben på et tidspunkt

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.579 sekunder
Leveret af Kunena Forum