Skip to main content

Lagersalg, dæk, tandhjul, bremseskiver

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #1 af Toftdal
Lagersalg, dæk, tandhjul, bremseskiver blev oprettet af Toftdal
Så skal der sælges ud af lageret, - Fordæk 90/90x21 1 stk. S12 til 400,- - Fordæk 90/90x21 1 stk. M12 til 400,- - Alubagtandhjul, original KTM 1 stk. 200,- ( Passer på LC 4, EXC, SX, SMR m.fl.) - Bremseskive 260 mm. Original KTM for, 3 stk. 500,- pr. stk. (Passer på LC-4, EXC, SX m.fl.) Kan leves i det meste af region Midtjylland ved lejlighed, jeg kommer til Århus egnen et pår gange i måneden. Kan sendes på købers regning. Ring eller skriv Torkild Toftdal tt@mvbmail.dk 51329042

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #2 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne Lagersalg, dæk, tandhjul, bremseskiver
Så skal der sælges ud af lageret,
- Fordæk 90/90x21 1 stk. S12 til 400,-
- Fordæk 90/90x21 1 stk. M12 til 400,-
- Alubagtandhjul, original KTM 1 stk. 200,- ( Passer på LC 4, EXC, SX, SMR m.fl.)
- Bremseskive 260 mm. Original KTM for, 3 stk. 500,- pr. stk. (Passer på LC-4, EXC, SX m.fl.)
Kan leves i det meste af region Midtjylland ved lejlighed, jeg kommer til Århus egnen et pår gange i måneden.
Kan sendes på købers regning.

Ring eller skriv

Torkild Toftdal
tt@mvbmail.dk
51329042

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 10 måneder siden #3 af
Hvad med sutter til Transporteren? Jeg har 4 Michelin på stålfælge, de 2 er ødelagt af kantsten, eller vistnok kun det ene. Det er lige noget for dig. Det koster 1kr, så jeg tilbyder 799kr i bytte for de 2 fordæk? Jeg har også centrallåse, men de er lidt dyrere...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #4 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne Lagersalg, dæk, tandhjul, bremseskiver
Ok du får de to dæk for 799,- hvis jeg slipper for at tage transporterhjule i bytte, dem har jeg næmlig også rigeligt af :s

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #5 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne Lagersalg, dæk, tandhjul, bremseskiver
Så skal der sælges ud af lageret, - Fordæk 90/90x21 1 stk. S12 til 400,- Solgt - Fordæk 90/90x21 1 stk. M12 til 400,- Solgt - Alubagtandhjul, original KTM 1 stk. 200,- ( Passer på LC 4, EXC, SX, SMR m.fl.) - Bremseskive 260 mm. Original KTM for, 3 stk. 500,- pr. stk. (Passer på LC-4, EXC, SX m.fl.) Kun 2 tilbage Kan leves i det meste af region Midtjylland ved lejlighed, jeg kommer til Århus egnen et pår gange i måneden. Kan sendes på købers regning. Ring eller skriv Torkild Toftdal tt@mvbmail.dk 51329042

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #6 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Lagersalg, dæk, tandhjul, bremseskiver
Skulle jeg ikke hjælpe dig af med de 2 forskiver der inden de forvitrer i din garage? 700 jyske dask, så er du fri for dem..... Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #7 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne Lagersalg, dæk, tandhjul, bremseskiver
Ha ha, moffi moffi moffi....... originale KTM skiver skal slides hårdt, eller bukkes for at dø, 700,- pr stk. er under prisen ved en forhandler, så de ligger i bilen hvis du en dag står og mangler, men så er prisen jo som regel højere end hvis det er til lager :[ Jeg er vestjyde, nærig men grisk, det er ikke "gilberts gavebod". Men find et sted hvor de kan købes billigere en de 500,- pr. stk. så skal du få en af mine til - 20 % :[ Torkild Ps: Men det kan være du allerede mangler fordi du kørte jern mod jern i Brande :fish:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 10 måneder siden #8 af MartinfraÅrhus
Besvaret af MartinfraÅrhus på emne Lagersalg, dæk, tandhjul, bremseskiver
Hej Thorkild. Jeg napper den ene af de skiver, så er moffe fri for alle de bekymringer:-) Jeg regner med at de passer på alle årgange EXC? Jeg sender lige mail. Ses, MartinfraÅrhus.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 10 måneder siden #9 af MartinfraÅrhus
Besvaret af MartinfraÅrhus på emne Lagersalg, dæk, tandhjul, bremseskiver
... du ligger vel ikke inde med en skive bagtil også, vel? Og nogle klodser for og bag?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 10 måneder siden #10 af LRisbjerg
Besvaret af LRisbjerg på emne Lagersalg, dæk, tandhjul, bremseskiver
Hej Torkild Hvor mange knopper er det på det tandhjul du har? :s Lars

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 9 måneder siden #11 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne Lagersalg, dæk, tandhjul, bremseskiver
Update Martin: der er taget en skive fra til dig, bagskive og bremseklodser ser jeg lige efter i morgen Risbjerg: Tandhjulet er afgået til en glad mand i nordjylland. Det vil sige at der PT. er en forskive tilbage, og så er det vist tid til at se om der er mereoprydning på lageret. Torkild

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 9 måneder siden #12 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Lagersalg, dæk, tandhjul, bremseskiver
Thorkild: Jeg napper den sidste forskive til prisen...... blot at skrive det gør avs.... Jeg bliver smidt ud af krejlerklubben hvor ØLLE er formand.....:! Martin: Jeg har bagskive hvis ikke Thorkild kan trylle den. Skiven er original KTM og sprit ny. Næste gang vi har et arrangement burde vi da lave krambod, hvor folk kan bytte/sælge/købe. Der er garanteret masser af stumper rundt om i garager og værksteder andre har mere brug for. Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 9 måneder siden #13 af MartinfraÅrhus
Besvaret af MartinfraÅrhus på emne Lagersalg, dæk, tandhjul, bremseskiver
Hej Moffe. Fint, vi ser lige hvad Thorkild har liggende. Men ellers kunne du jo komme et smut forbi Østbirk nu på lørdag og hjælpe mig med at pleje mine tømmermænd? Vi ses, Martin.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.708 sekunder
Leveret af Kunena Forum