Skip to main content

Garmin 60CSx

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #1 af Morfar
Garmin 60CSx blev oprettet af Morfar
Kan alligevel ikke finde ud af at bruge den for godt.....:! SÅ NU SKAL DEN SÆLGES! Smækker lækker off road GPS Garmin 60CSx, stort set kun brugt til Red Bull Romaniacs i 2008. Touratech holder + extra kabler + City Navigator 2008.1 (Europa kort) + Trip & Waypoint Manager. Altså den store pakke der har kostet ca. 4000,- bobs fra ny smides afsted for latterlige 2000,- Kvittering, manualer, alt er der. Come get it..... Moffe / 23646588

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #2 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Garmin 60CSx
Kan alligevel ikke finde ud af at bruge den for godt.....:!

SÅ NU SKAL DEN SÆLGES!

Smækker lækker off road GPS Garmin 60CSx, stort set kun brugt til Red Bull Romaniacs i 2008.
Touratech holder + extra kabler + City Navigator 2008.1 (Europa kort) + Trip & Waypoint Manager.
Altså den store pakke der har kostet ca. 4000,- bobs fra ny smides afsted for latterlige 2000,-

Kvittering, manualer, alt er der. Come get it.....

Moffe / 23646588

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 10 måneder siden #3 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Garmin 60CSx
Hmm... - XT550 - værdi 1995,- - Garmin60osv.osv....værdi 2000,- regne regne.. mumle... - det holder sgu ikke en meter det her budget:!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #4 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Garmin 60CSx
du kan få ey lige så skammeligt bud som du bød mr torkild for hans bremseskiver :Matrix::Matrix: giffen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Toftdal
  • Toftdal
  • Posts: 323
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #5 af Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne Garmin 60CSx
Ha ha Gaffa, du her ret .....Moffi er en hård krejler, men har er jo også vandt til Kanøjsere. Men her er regnestykket på mit bud så: De 2000,- bliver til 1400,- når jeg skal have et lignende afslag, og så får du 2 bremseskiver i bytte til 700,-. Summa sumarum....... 700,- i kontanter + 2 bremseskiver. Mvh. Torkild

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #6 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Garmin 60CSx
ja gad nok se når moffe sider og handler med kinøjserne og skåler i kinasnaps det må være spænende at pakke containeren op bagefter nå men den 60 der jeg byder 100 over mvh Torben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #7 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Garmin 60CSx
Nahhh I 2 - så hellere bytte den til en lammetævet XT 550. Pusher mener jo kursen på sådan et vilddyr ligger på de 2 kilo.... Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • gaffaTT
  • gaffaTT
  • Posts: 407
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #8 af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Garmin 60CSx
nu er det måske på tide at advare pusher inden han får tømt børnenes sparegris og tilmed står uden hans elskede 550 550 værdi 1995 moffes kurs 0,7 er lige omkring 1400 moffes gps nypris 4000 vennekurs 0.7 lig med 2800 dvs pusher slipper 1400 plus hans elskede 550 måske han får en kinasnaps med i handelen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 10 måneder siden #9 af
Besvaret af på emne Garmin 60CSx
Så der er der hunden ligger begravet :wall: Så tror jeg vi har en diagnose på Moffes prishandicap: Han starter med at gange med .70 (Jydekursen mellem venner, incl moms og skat), og så må kinasnapsen have lavet en kronisk skade der går at han kommer til at gange med dagskursen på kinapesetos (1 Yuan = 73øre) Så det samlet bliver til .70 (Jydekurs) x .73 (Kinakurs) = 0.511 (Moffekurs) Så Moffes bud på Håkons 550er i ren handel (uden kinasnaps og gps): 1995 Kr. x Moffekurs (0.511) = 1019 Kr. Den kurs passer sjovt nok ret üngefär med det bud jeg fik på 250eren :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #10 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Garmin 60CSx
Mja - Johan er tæt på at knække koden til en ægte jydehandel. Men inden han tror hans overblik når ud over lommeregneren dobbler vi lige komplexiteten: Der er jo et SALGS- og et KØBSsystem at overskue :! Og når man op på ØLLE level tripler man med kommunefaktorer (de gamle grænser!):!:!:! Deep Blue prøvede at regne på det i forrige årtusinde, men mastsikringen smeltede inden den nåede op i samme antal ubekendte som ØLLE tumler på spiltsekunder under en god 525 handel..... Kan så lige nævne jeg slet ikke er oppe på hans level endnu. Min SALGSfaktor er stadig 1,0, og derfor er Garmin allerede solgt for 2000,- kr. Gribbene må gå sultne i seng...... Når man op på ØLLE level arbejdes der med SALGSfaktor på 1,1......:WoW: Moffe - med guld i lommen :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 10 måneder siden #11 af
Besvaret af på emne Garmin 60CSx
Du har jo helt ret Moffe, jeg har jo været alt for fink ved dig i den beregning :fish: Hvis vi regner baglæns fra dit bud på Torkilds skiver så er MoffeKursen kun .46 Så ville du faktisk kun byde 918 kr for håkons 550er :[ , til gengæld tror jeg på at du har ret i at lommeregneren brænder sammen hvis vi skal kompensere for Torkilds norrenfjords mellemregninger :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #12 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Garmin 60CSx
Nu nærmer vi os. 2 friske stopskiver + en 550 stamper for under 2 kilo... Den var nok værd at nappe :D Men Bundgas bruger jo det ultimative beskidte trick, som er så veludviklet i det nordvestjyske: Tavshed.... Købskandidaten sveder så til sammenbruddet indtræffer, og krejleren kan nærmest selv pille gryn ud af læderet så. Anyways: Der er jo stadig et sæt samtaleanlæg på salgslisten. Nogen bud??? Håber ellers alt er vel hos dig i Australien Johan. Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 10 måneder siden #13 af ErikKristensen
Besvaret af ErikKristensen på emne Garmin 60CSx
Så Moffe så er ØLLE på banen tilen ny tilbud!!! Har du fået skiftet MAST sikeinger, så du kan kalkulere en, WestJysk pris med kun to ubekendte, på Samtaleanlæget ØLLE

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morfar
  • Morfar
  • Posts: 934
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 10 måneder siden #14 af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Garmin 60CSx
Se der kan man beundre mesteren selv. Udtrykker han interesse for samtalekøkkenet, eller hva'? Du kan lige så godt ringe til mig ØLLE. Det vil tage mindst en formiddag at komme nogenlunde i gang med den handel. DET kan vi ikke byde læserne i dette forum..... Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 1.077 sekunder
Leveret af Kunena Forum