Skip to main content

KTM 525 EXC med plader

  • GUEST
14 år 10 måneder siden #1 af
KTM 525 EXC med plader blev oprettet af
525 EXC med plade. 2004. skal ikke synes. 187 timer. Pæn og velholdt. Lige gået igennem og har fået en masse nye dele samt service, så den er klar til race og skovtur. 50.000 kr

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 10 måneder siden #2 af
Besvaret af på emne KTM 525 EXC med plader
525 EXC med plade. 2004. skal ikke synes. 187 timer. Pæn og velholdt. Lige gået igennem og har fået en masse nye dele samt service, så den er klar til race og skovtur.
50.000 kr

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 10 måneder siden #3 af
Besvaret af på emne KTM 525 EXC med plader
Hejsa, Er det ikke muligt du kan fikse nogle billeder, tror der er flere af os der gerne vil se dyret:) Skal den koste 50k eller er du til at handle med :D /Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 10 måneder siden #4 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne KTM 525 EXC med plader
Hmmmm, tror du skal kikke på guloggratis hvis det er handle du går efter. Ikke for noget, men prøv lige at tjekke hvad den ærgeligste 525ér koster i EU, og så læg mindst 30kg på i afgift. Du rammer mindst de 50 og så aner du ikk hvad du får. Syns Du skal sætte den op J, ellers må jeg jo også bide i støvet med min !:!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 10 måneder siden #5 af
Besvaret af på emne KTM 525 EXC med plader
Nå jaja Lassemann godt ord igen - spørger man ikk får man ikk... og hvis jeg ønsker at købe/byde på noget, så lad venligst mig om det. Lugter lidt af du selv har noget du vil sælge og derfor gerne vil holde prisen oppe :D /Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 10 måneder siden #6 af
Besvaret af på emne KTM 525 EXC med plader
Prisen kan kun gå op:Matrix: tlf 22 33 14 76

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 10 måneder siden #7 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne KTM 525 EXC med plader
Godt ord igen, er bare møj træt at folk der skambydder på SMS og ikk mener budet men bare prøver ! Det er som om folk ikke har pli mere, idet det er så let og uforpligtende at "smide om sig" med mails og SMSér. Så det er ikk mig der byder for dig, men mig der gør obs. på hvad det koster at skaffe sådan en (mindst) og så kan du jo gøre med din moral hvad du vil Go weekend.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 10 måneder siden #8 af
Besvaret af på emne KTM 525 EXC med plader
Ok Lasse, Lad os holde den pæne tone, der skal jo være plads til os alle, skam bud eller ej! (eller hvad du mener det er) Men når det så er sagt, kan jeg ikke se hvad det har med pli og morale at gøre, hvis man forsøger at handle er del vel op til en selv?! Fordi jeg spurgte, er pga. jeg har ladet mig fortælle at der fornyligt er solgt en Offroader, hvor der er givet et væsenligt nedslag i prisen. Som overbeviser mig om at der KAN handles... Jeg har selv en KTM jeg er rigtig glad for. Jeg skrev dette indlæg på annoncen for en god ven, som gerne vil køre offroad. Kan jeg være han behjælpelig med at finde en cykel, gør jeg det. Og tænk nu hvis det lykkedes at finde en til ham, og vupti måske et medlem mere til DORMCK, det ville da være fedt :) @ 7514 - Tak for din kommentar, jeg giver det videre til min kammi. og go` weekend til jer alle - Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.501 sekunder
Leveret af Kunena Forum