Skip to main content

K: Støvler str 44-45

14 år 7 måneder siden #1 af JakobXR???
K: Støvler str 44-45 blev oprettet af JakobXR???
Jeg søger et par gamle sure kander af nogle crossstøvler i str 44-45. Jeg har nu i 2 år kørt rundt i nogle der er et par numre for små og har taget den sindsyge beslutning at nu skal det være slut. Hvis der er nogen af jer der skal til Sverige den 13 februar, som har nogle, så hører jeg gerne PS de behøver ikke være gamle. Kan give et par dejlige Gaerne (str43) i bytte, hvis du skulle have lyst til at prøve for små sko!!! Mvh Jakob kibsgaardjakob@gmail.com 26570505

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 7 måneder siden #2 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne K: Støvler str 44-45
Jeg søger et par gamle sure kander af nogle crossstøvler i str 44-45.

Jeg har nu i 2 år kørt rundt i nogle der er et par numre for små og har taget den sindsyge beslutning at nu skal det være slut.

Hvis der er nogen af jer der skal til Sverige den 13 februar, som har nogle, så hører jeg gerne

PS de behøver ikke være gamle. Kan give et par dejlige Gaerne (str43) i bytte, hvis du skulle have lyst til at prøve for små sko!!!

Mvh Jakob

kibsgaardjakob@gmail.com
26570505

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Nikos
  • Nikos
  • Posts: 157
  • Thanks:
  • Karma:
14 år 7 måneder siden #3 af Nikos
Besvaret af Nikos på emne K: Støvler str 44-45
Hvor dum kan være :! sjovt nok har jeg gjort det samme:wall: Såår vis dine er en str 43 kunne jeg godt være klar på at overtage dine gamle støvler..:) Og har så en 42 jeg vil af med.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.393 sekunder
Leveret af Kunena Forum