Skip to main content

KTM GS 600 ROTAX

  • GUEST
14 år 6 måneder siden #1 af
KTM GS 600 ROTAX blev oprettet af
Retro racer til salg! Så er min sidste gamle dynge til salg. Den er hovedrenoveret fra top til tå, der er brugt MANGE timer og kroner på den, og den står nu rigtig fint! Cyklen er original, fra 1984, og toppen af poppen i de dage - WP USD gaffel og monodæmper, begge nyrenoverede. Brembo 4-stemplet kaliper(prøv lige at finde et nyt endurojern med sådan en!!) Motoren er den kendte Rotax fanden med et brutalt træk, den er gået efter med nye remme, ventiler og olie. Jeg har monteret en Mikuni fladspjældsfætter, der gør det meget lettere at starte, ligesom motoren trækker mere jævn og kraftigere. El-nettet er begrænset til et minimum, men resten medfølger. ALT er sat i stand på dyngen, og en masse reservedele medfølger. Et par minusser: Stellet er ifølge sidste ejer pulverlakeret, men er alligevel skallet af et par steder... Dyngen gider ikke lige starte, og jeg har bare ikke gidet skrue i den... Er der seriøst interesserede får jeg selvfølgelig liv i den - den kører TOTALT godt!!! Pris : 18.000 kr MED plade!! Pladen passer på andre KTMér også...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
14 år 6 måneder siden #2 af
Besvaret af på emne KTM GS 600 ROTAX
Retro racer til salg!
Så er min sidste gamle dynge til salg.
Den er hovedrenoveret fra top til tå, der er brugt MANGE timer og kroner på den, og den står nu rigtig fint!
Cyklen er original, fra 1984, og toppen af poppen i de dage - WP USD gaffel og monodæmper, begge nyrenoverede. Brembo 4-stemplet kaliper(prøv lige at finde et nyt endurojern med sådan en!!)

Motoren er den kendte Rotax fanden med et brutalt træk, den er gået efter med nye remme, ventiler og olie. Jeg har monteret en Mikuni fladspjældsfætter, der gør det meget lettere at starte, ligesom motoren trækker mere jævn og kraftigere. El-nettet er begrænset til et minimum, men resten medfølger.

ALT er sat i stand på dyngen, og en masse reservedele medfølger.

Et par minusser:
Stellet er ifølge sidste ejer pulverlakeret, men er alligevel skallet af et par steder...

Dyngen gider ikke lige starte, og jeg har bare ikke gidet skrue i den... Er der seriøst interesserede får jeg selvfølgelig liv i den - den kører TOTALT godt!!!

Pris : 18.000 kr MED plade!! Pladen passer på andre KTMér også...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.334 sekunder
Leveret af Kunena Forum