Skip to main content

Adresselisten og Medlemsnumre

  • an96
  • an96
  • Posts: 349
  • Thanks:
  • Karma:
7 år 6 måneder siden - 7 år 6 måneder siden #1 af an96
Adresselisten og Medlemsnumre blev oprettet af an96
Sidder nu lige og reviderer adresselisten som altid op til generalforsamling.
Det er skønt at se alle de faste der vælger at forblive medlemmer år efter år.
Det er skønt at se gamle medlemmer vende tilbage efter at have sprunget over nogle år.
Det er dejligt at der i år er èt medlem som synes han vil betale kontingent 2 gange ! (han får det ene retur ! - K. Dalum)
Det er meget dejligt at der igen er kommmet helt nye medlemmer og et tidligere barn har udviklet sig til voksen med nummerplade. (NC)
Det er helt vildt godt når jeg idag møder en let brugt mand i Spørring som fortæller at han lige har meldt sig ind på nettet, efter at han har været væk fra knopperne i 19 år. Jeg har aldrig set ham før i mine 14 år i klubben. Han identificerer sig som Ole Beck og fortæller at han var med til at starte klubben i sin tid. - Nå men så skal du ikke betale kontingent forklarer jeg, for jeg husker at du er et af de meget gamle æresmedlemmer fra før jeg blev bestyrer af adresselisten. Det står ikke helt klart i Oles erindring eller også er han bare beskeden, og siger at så vil han gerne donere de 400,- til klubben i år. Tak for det - Nu har jeg slået dig op i listen, - dit nummer er 4 sgu. Velkommen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.298 sekunder
Leveret af Kunena Forum