Skip to main content

Indmeldelse i klubben

  • an96
  • an96
  • Posts: 349
  • Thanks:
  • Karma:
9 år 8 måneder siden - 9 år 8 måneder siden #1 af an96
Indmeldelse i klubben blev oprettet af an96
Kære fremmede
Står du derude et sted og kigger ind i denne legetøjsbutik fyldt med drømme og oplevelser så skal du vide at der nemt kan blive plads til dig også. Det er ligemeget om du er halvt fynbo eller måske lidt for tyk, vi rykker bare sammen og laver en plads til dig. Hvad skal du selv gøre så ? Ja, det burde stå oppe under fanen medlemsskab eller endnu bedre i sin egen fane med overskriften Indmeldelse, men nej desværre, det gør det altså ikke. Derfor kommer det indtilvidere lige her : Indmeldelse sker gennem kassereren ( mig ) !!!
Send en email til an96@sol.dk og oplys navn og adresse + mobiltelefonnummer. Så vil jeg sende dig et svar med oplysning om dit medlemsnummer når jeg ser at du har betalt kontingent. Hov ! hvordan betaler man kontingent ? Ja det burde også stå i egen fane med overskriften "kontingentindbetaling" og det kommer måske senere men lige nu så kommer det her :
Overfør med netbank 400,- til reg.: 1551 og kto.: 5137330 og husk at skriver navn på betalingen så jeg kan se hvem det er der betaler.
OK - altså en mail og en overførsel så spiller klaveret. Hvis noget driller så SMS til mig 23413393 skriv Offroad så svarer jeg. - an96

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.287 sekunder
Leveret af Kunena Forum