Skip to main content

Klubben er fordoblet på en dag !

  • an96
  • an96
  • Posts: 349
  • Thanks:
  • Karma:
9 år 8 måneder siden - 9 år 8 måneder siden #1 af an96
Klubben er fordoblet på en dag ! blev oprettet af an96
Igår søndag d.04. januar var der 2 medlemmer i klubben. Lasseproteselakrids og Jesgrusogblod.
Idag, mandag d. 05. har også Kentwildting, Torkildknogleexpressen, BMWfarmeren og "Tab og vind med samme Lind " -gammelt ud -nyt skal ind !!! valgt at forny deres medlemsskaber. Det er skønt, så bliver der måske alligevel en klub igen i år !

Kun 83 personer valgte at forny medlemsskabet ved starten af 2014. Den bundrekord skal vi ikke nå i 2015, så går det galt. !
Om 2 uger d. 17 januar er der Trangia og det skal man ikke møde op til uden at være medlem. GF er sat på kalenderen til d.28.februar. Ved den lejlighed vil det heller ikke være passende at møde op uden velgennemført kontingentbetaling. Hele resten af året må det anses for direkte snyd at deltage i Offroadarrangementer hvis man ikke har betalt kontingent - så se nu at få det gjort. Er det modtaget ?
reg.nr. er 1551 og kto.nr. er 5137330 ohg det er 400,- der skal betales. HUSK navn på betaling ellers ved jeg ikke hvem det er !!!!
Start sms til mig med at skrive DORMCK, for jeg skal lige kunne se at det er noget vigtigt offroadkommunikation der ikke må slettes.
OK ! mvh. AN96

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.287 sekunder
Leveret af Kunena Forum