Skip to main content

begyndertur 2013

11 år 4 måneder siden #1 af madsformand
begyndertur 2013 blev oprettet af madsformand
Hej Venner....

der er stadig plads til ca. 10 styks hyggefræsere imorgen :cheer:

særlig besked: En Ole Jensen har ringet til mig igår fredag og lagt besked på telefonsvarer, at jeg skulle ringe tilbage hvis der var plads! men jeg kan ikke se dit tlf (ukent) der er plads! kom frisk

hvis du vil komme send sms på 23606199, så ved jeg hvår mange boller der skal bages :woohoo:

offer and out
Mads

Bilag IMG_7278.jpg ikke fundet




fra kalender:
Offroad Begyndertur
21/4-2013

Søndag d. 21 april
Er du ejer eller har du bare låndt en offroad mc, og gerne vil ud at lufte den på det rigtige underlag (løst, støvende, ujevnt og evt. en smule klistret) og udfolde dig med dyngen i naturlige omgivelser. Og hvis du aldrig før har prøvet offroad eller deltaget i arrangementer i DORMCK og mødt de kærlige mennesker med hang til knopper. Så er her chancen for at komme med på den altomsig-gribende fællestur. ;-)

Turen bliver kørt i roligt tempo, dog kan der på visse strækninger ”friskes” lidt op, hvis det ønskes. Der bliver også mulighed for mere svedig offroad hvis man har de lyster! Men alle kan være med, medlemmer er selvfølgelig også velkomne. Max 20 deltagere! Først til knogle princip!
Ikke medlemmer har fortrinsret! Knopdæk en fordel men ikke et must!
Mc skal være indregistreret og du skal have mc kørekort.


Program:
Mødetid kl. 1000 med lille forfriskning!
Afgang fællestur kl. 1100, varighed ca 5 timer, undervejs stop ved ishuset i Dollerup!
Info og tilmelding senest Fredag d. 19/4 til 23606199 eller madsbholmberg@hotmail.com
Mødested: Møllegårdsvej 11, 8840 Rødkærsbro


Off the road forever and always
Mads Stoneking
Formand DORMCK
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.423 sekunder
Leveret af Kunena Forum