Skip to main content

Træning d. 2. og 3. november '13

  • DrWeiss
  • DrWeiss
  • Posts: 146
  • Thanks:
  • Karma:
10 år 11 måneder siden #1 af DrWeiss
Træning d. 2. og 3. november '13 blev oprettet af DrWeiss
Efter venlig opfordring fra en BMW 1200cc-ejer fra Sjælland, tilbyder jeg nu et køreteknisk kursus d. 2. november 2013 for store cykler (+600cc klassen).

D. 3. november 2014 kører vi på med mindre cykler, men er der en stor cykel-ejer som bedre kan om søndagen, så er der rigelig plads til at differentiere træningen og øvelserne på dagen.

Ens for begge dage bliver at vi for os selv og i eget tempo kører os selv og maskinerne varme, mens jeg holder nøje øje med kørerniveauet hos de enkelte. På den måde danner jeg mig et idegrundlag for hvor jeg skal tage mest fat. Forvent træning med stort fokus på øget sikkerhed, stabil køreteknik og tricks der gør svære ting lette. Jeg lægger ikke skjul på at et enkelt kursus ikke flytter bjerge, men det giver værktøjer, som man kan arbejde videre med bagefter. Skal der ske noget, må man gøre noget, og den eneste måde at blive bedre på er naturligvis at træne. Så efter jeg har sparket bolden op, er det jeres tur til at spille den videre :-)

Træningen starter kl. 11, så kom gerne i lidt god tid. Der er ikke en formel struktur på dagen, da alle er forskellige og stiller op med forskellige behov. Tag rigeligt mad og drikke med. Har du lidt ekstra gængse reservedele til din 2-hjuler, så tag gerne dem med. Det er så ærgerligt at skulle se på halvdelen af dagen, fordi koblingsgrebet eksempelvis er knækket af. Træningen slutter kl. 17.

Tilmelding pr mail på info@peterweiss.dk og prisen er 600 kr pr. person. I den pris indgår 6 timers intensiv træning (inkl. pauser), kaffe og kage.

Adresse: 4571 Grevinge, mere detaljeret beskrivelse fås ved tilmelding på email.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.312 sekunder
Leveret af Kunena Forum